Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 15:20:41 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06427 aadressile // Tartu maakond, Kambja vald, Tatra küla, Tatra 
vesiveski (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 lõikele 1 
ja 3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseaduse § 42 lõikele 6, peab haldusorgan 
enne haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse 
esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus 
ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste andmise eelnõu. Kui Teie, kui 
kooskõlastaja või arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest 
arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud 
tähtaja pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi 
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta 
arvamust avaldada. Lugupidamisega Arved Küngas maaspetsialist Kambja 
Vallavalitsus +372 5303 3725 [email-masked]

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27105480>  (menetlus nr: 
446009), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (ARVED KÜNGAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister